Avacs Live Chat Official Forum Site
 
HomeCalendarGalleryFAQRegisterLog in
October 2017
SunMonTueWedThuFriSat
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    
CalendarCalendar
Facebook Page
Dictionary
Lijit
Lijit Search
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
Social bookmarking
Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Avacs Live Chat on your social bookmarking website
Top posters
Cyberster
 
KHAN
 
Dr.vahid
 
S-MAX
 
Faisal
 
User...
 
|-MOAVIA-|
 
Ruby
 
C0OL ANGEL
 
MoLiN
 
Music Room


MusicPlaylist

toolbar

Share | 
 

 about roullete

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
cie-cute



Posts : 4
Ratting : 3357
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-08

PostSubject: about roullete   Fri Aug 08, 2008 4:10 pm

please delete roulet game on avacs.. is not good game Suspect

maybe admin can add others game cheers

thanks mr.admin
Back to top Go down
dreey.br
Novice
Novice


Posts : 8
Ratting : 3356
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-09

PostSubject: roullete?   Sat Aug 09, 2008 12:21 pm

cheers cheers cheers cheers
yuhuuuiiii..... asik taw roullete lol!

dont delete roullete from avacs:p

lol!

cie jangan marah yah.... geek
Back to top Go down
AK-47
Co-Administrator
Co-Administrator
avatar

Chat room : Community room
Chat Nick : AK-47 / DEATH
Posts : 254
Age : 37
Ratting : 13061
Reputation : 3
Registration date : 2008-08-09

PostSubject: roullete   Wed Aug 13, 2008 7:44 pm

cie-cute wrote:
please delete roulet game on avacs.. is not good game Suspect

maybe admin can add others game cheers

thanks mr.admin

cie.. maybe you try first to play lol! lol!
Back to top Go down
http://www.thedeathclock.page.tl
ark_jest
Moderator
Moderator
avatar

Male
Posts : 24
Age : 29
Ratting : 3356
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-09

PostSubject: Re: about roullete   Wed Aug 13, 2008 8:45 pm

please sir admin, dont delete roulette from avacs Very Happy Very Happy Very Happy

its so interesting for me and for all users in avacs cheers cheers cheers

play play play and play....... cheers Laughing cheers
Back to top Go down
milanisty
Amateur
Amateur
avatar

Posts : 21
Ratting : 3358
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-07

PostSubject: roullete   Sat Aug 23, 2008 3:01 pm

cie-cute wrote:
please delete roulet game on avacs.. is not good game Suspect

maybe admin can add others game cheers

thanks mr.admin

i agree with you cie cute queen queen

if you guys have much purse transfer for me :P :P

roullete No No No
Back to top Go down
Karr
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Male
Posts : 256
Ratting : 4353
Reputation : 3
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: about roullete   Sun Aug 24, 2008 7:07 pm

No dont delete Roullette la...games cheers top of pop la :P lol!
Back to top Go down
PapAh
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Male
Posts : 62
Age : 30
Ratting : 3370
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-12

PostSubject: Re: about roullete   Sun Aug 24, 2008 7:10 pm

I win lost and win and lose again la haha:D:D Roullette make ppl going to be king gambler hahaha:D
Back to top Go down
http://globalroom.malware-site.www
Karr
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Male
Posts : 256
Ratting : 4353
Reputation : 3
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: about roullete   Sun Aug 24, 2008 7:12 pm

Gambler haha lol!
Back to top Go down
Ruby
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Female
Posts : 345
Age : 27
Ratting : 4403
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-27

PostSubject: Re: about roullete   Thu Aug 28, 2008 12:46 am

what ?????????? it's like this....u loose MORE THAN U win =)))) elephant i know what i'm saying...la =)))) i have played it 2 Smile)) when u play 2 roulette and there is allot of money...for sure THE ROULETTE will steal ALL from you la geek scratch and u're pocket will remain SEXY AS EVER BEFORE lol! Basketball haha
Back to top Go down
http://www.facebook.com/Sell3na
Karr
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Male
Posts : 256
Ratting : 4353
Reputation : 3
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: about roullete   Thu Aug 28, 2008 9:05 am

I want to be millionaire of Avacs in Purse Very Happy Very Happy Razz
Back to top Go down
HEMO
SuperModerator
SuperModerator


Male
Posts : 56
Age : 34
Ratting : 3347
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-19

PostSubject: Re: about roullete   Thu Aug 28, 2008 10:46 am

lol i lose 4 times Very Happy but i won 1 time in rollete king
Back to top Go down
HEMO
SuperModerator
SuperModerator


Male
Posts : 56
Age : 34
Ratting : 3347
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-19

PostSubject: Re: about roullete   Thu Aug 28, 2008 10:50 am

just in first play i won in rollete king
Back to top Go down
Ruby
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Female
Posts : 345
Age : 27
Ratting : 4403
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-27

PostSubject: Re: about roullete   Sat Aug 30, 2008 1:07 am

i want to steal all your money in purse la haha Basketball cheers
Back to top Go down
http://www.facebook.com/Sell3na
Karr
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Male
Posts : 256
Ratting : 4353
Reputation : 3
Registration date : 2008-08-24

PostSubject: Re: about roullete   Sun Aug 31, 2008 12:13 pm

Evil or Very Mad are you thief now? what you doing with parents pocket money giving you Miss Doctor Twisted Evil santa geek affraid
Back to top Go down
206
Amateur
Amateur
avatar

Posts : 43
Ratting : 3329
Reputation : 0
Registration date : 2008-09-05

PostSubject: Re: about roullete   Sat Sep 06, 2008 7:41 am

cie-cute wrote:
please delete roulet game on avacs.. is not good game Suspect

maybe admin can add others game cheers

thanks mr.admin
usulan yg manteb cie cz avacs is aplication not cassino klo pgen judi pergi k las vegas dtungguin ma don king
Back to top Go down
Ruby
SuperModerator
SuperModerator
avatar

Female
Posts : 345
Age : 27
Ratting : 4403
Reputation : 0
Registration date : 2008-08-27

PostSubject: Re: about roullete   Sat Sep 06, 2008 11:55 am

it's 4 sure that i;m not paying money for roullete la mike =))) but for my clothes yep cheers
Back to top Go down
http://www.facebook.com/Sell3na
AK-47
Co-Administrator
Co-Administrator
avatar

Chat room : Community room
Chat Nick : AK-47 / DEATH
Posts : 254
Age : 37
Ratting : 13061
Reputation : 3
Registration date : 2008-08-09

PostSubject: ROULLETE IN AVACS   Mon Mar 02, 2009 3:18 pm

HOW MUCH SICULATION PURSE IN ROULLETE>?
ANYBODY KNOW? lol!

I THINK MORE THAN 500 US$ IN A WEEK geek geek geek geek
Back to top Go down
http://www.thedeathclock.page.tl
Guest
Guest



PostSubject: Re: about roullete   Mon Mar 02, 2009 9:59 pm

roulette is eating my purse Very Happy nevermind... lucky or unlucky... you choose, play or not... it doesn't must be deleted
Back to top Go down
S-MAX
Co-Administrator
Co-Administrator
avatar

Male
Chat room : Indian room
User ID : 228764
Chat Nick : S-MAX
Posts : 439
Age : 31
Ratting : 4570
Reputation : 3
Registration date : 2009-02-02

PostSubject: Re: about roullete   Tue Mar 03, 2009 8:32 am

roulette wow rendeer Embarassed
Back to top Go down
http://avacschat.in
S-MAX
Co-Administrator
Co-Administrator
avatar

Male
Chat room : Indian room
User ID : 228764
Chat Nick : S-MAX
Posts : 439
Age : 31
Ratting : 4570
Reputation : 3
Registration date : 2009-02-02

PostSubject: Re: about roullete   Tue Mar 03, 2009 8:35 am

i play many times and win also bounce but finally loose :P
Back to top Go down
http://avacschat.in
S-MAX
Co-Administrator
Co-Administrator
avatar

Male
Chat room : Indian room
User ID : 228764
Chat Nick : S-MAX
Posts : 439
Age : 31
Ratting : 4570
Reputation : 3
Registration date : 2009-02-02

PostSubject: Re: about roullete   Tue Mar 03, 2009 8:35 am

i m waiting 4 new games lol!
Back to top Go down
http://avacschat.in
Guest
Guest



PostSubject: Re: about roullete   Wed Jul 08, 2009 9:01 pm

cie-cute wrote:
please delete roulet game on avacs.. is not good game Suspect

maybe admin can add others game cheers

thanks mr.admin

I AGREE WITH YOU BRO Cool
Back to top Go down
Ky0
Veteran
Veteran
avatar

Male
Posts : 116
Age : 46
Ratting : 3224
Reputation : 0
Registration date : 2009-05-01

PostSubject: Re: about roullete   Mon Jul 13, 2009 7:47 pm

Roulette is a chaos LoL:D
Back to top Go down
http://avacslivechat.peperonity.com
HADI-JOON
Amateur
Amateur
avatar

Male
Posts : 28
Age : 25
Ratting : 2715
Reputation : 0
Registration date : 2010-06-23

PostSubject: Re: about roullete   Fri Jul 30, 2010 2:04 pm

Ruby wrote:
i want to steal all your money in purse la haha Basketball cheers


Back to top Go down
http://www.iranian-avacs.findtalk.biz
Mr.Purse
Amateur
Amateur
avatar

Male
Chat room : ID: 1541912.room
User ID : 830200
Chat Nick : Exit
Posts : 21
Age : 26
Ratting : 2408
Reputation : 0
Registration date : 2011-04-24

PostSubject: Re: about roullete   Sun May 01, 2011 5:09 pm

This game is so difficult Surprised ...
You just have had a chance ...
I have no chance Sad Very Happy
Back to top Go down
http://www.myavacs.ir
Sponsored content




PostSubject: Re: about roullete   

Back to top Go down
 
about roullete
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
AVACS LIVE CHAT :: Game :: Mobile Game-
Jump to: